יום רביעי, 27 באפריל 2011

"יש לי יומולדת השימחה רבה".



דבר ראשון זה נכון, היום יש לי יומולדת.
 אז לכבוד המאורע, חשבתי לעצמי על מה ולמה אני יכולה לכתוב. החלטתי לכתוב על בוק אישי, מתנה יפה שאפשר לתת לעצמך. דבר ראשון, בואו נודה – זו מתנה יקרה, כך שרק מי שהפרוטה מצויה בכיסו יכול להרשות לעצמו. אבל יותר מכך זו מתנה מיוחדת, שלדעתי כל אחד צריך לחוות לפחות פעם אחת בחיים: להיות במרכז הפוקוס, תרתי משמע.
בד"כ אנשים בוחרים בבוק אישי כמתנה לצמתים בחיים: מעברי קידומת, קידום בעבודה,  או סתם כי הגיע הזמן, סוף סוף, להתמודד עם האמונה העצמית "אני נראה איום ונורא, המצלמה שונאת אותי, ואפשר לצלם אותי רק מהגב..."
כאשר את/ה מחליט לעשות בוק אישי, חשוב ביותר, מעבר להשוואת מחירים, לדבר עם הצלם/ת טלפונית ולראות אם נעים לך איתו/ה. זו חוויה אינטימית וחד-פעמית, וחשוב לעבור אותה עם מישהו שייתן לך את התחושה המיוחדת הזאת, ובכלל – מישהו שיעזור לך ליהנות מכל התהליך, שלעיתים הוא גם מלחיץ.
איפה להצטלם? בחוץ או בפנים? החוויה שונה מאוד ותלוי איזה טיפוס את/ה.
בסטודיו הכל ניטרלי והפוקוס הוא עליך בלבד. גם אין את התחושה שיכולה לקרות בחוץ של "אוף, מסתכלים עלי." מצד שני, בחוץ יש אוויר ופריחה, והנוף נראה אחרת לכל כיוון שתסתכל.
הבחירה צריכה להתבצע לפי נטיות הלב האישיות שלך. אופציה נוספת היא בבית שלכם, משהו שמשלב את שני העולמות.
מה ללבוש? וכמה להביא? ההמלצה שלי להצטייד בכמה שיותר אופציות. ככה בזמן הצילום עצמו אפשר לבחור ולהתלבט יחד. כמובן שחשוב להביא גם אקססוריז, כדי שבלי הרבה מאמץ נוכל לשנות את המראה מצילום לצילום. צעיף או שרשרת יכולים לשנות את כל הלוק.
אז אם חפצה נפשכם במתנה מיוחדת, כזו שעושים לעיתים לא דחופות, צילום בוק אישי יכול להתאים לכם בדיוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה