יום רביעי, 1 בפברואר 2012

הפקת איפור ושיער בסטודיו



את האמירה "לא מערבבים משפחה ועבודה" אני מכירה, ואכן אני מאוד משתדלת לשמור על זה. לעומת זאת, עם חברים זה כיף לעבוד וליצור. כשעובדים עם חברים, האווירה על סט הצילום תמיד כייפית ורגועה יותר. חברים, מעצם הקשר, יודעים איך לדבר אחד עם השני, וגם אם משהו לא נראה, תמיד יש פתרון פשוט. המאפרת ומעצבת השיער עינב בר היא חברה טובה שלי. וכל פעם שאנחנו עובדות יחד על הפקת צילום, זו חגיגה.
עינב רצתה לצלם כמה סגנונות איפור ועיצוב שיער חדשים, שיעלו לאתר האינטרנט שלה ויציג את יכולותיה. שבועות מראש אנחנו כבר מתכתבות באימיילים. עינב שולחת אלי רפרנסים של צילומים שהיא אוהבת, ואנחנו מגבשות רעיון לצילומים. החלטנו לצלם בסטודיו.
הפעם, עינב לקחה לעצמה  את מעצב שמלות הכלה יקי רביד לצורך סטיילינג. הוא חבר טוב שלה, השתלב בקלות  והתאים להפקה כמו כפפה ליד. הוא ליווה אותה בכל התהליך הראשוני, הם הלכו לקנות את הבד שישמש רקע מושלם לצילום שלה. וכמובן שהשמלות שלו יהיו על הסט ויבצבצו בצילום הסופי.
כולנו סגרנו עשר שעות לכבוד הצילומים האלה, החל משבע בבוקר. אבל ההתחלה לוותה בכמה דפיקות לב מהירות... מוקדם בבוקר, עינב התקשרה אלי, לפני שכולם התכנסו, וסיפרה לי בלחץ שקריסטינה, הדוגמנית מעלית מודלס, לא עונה. הן סיכמו שהראשונה שמתעוררת בבוקר מתקשרת לשנייה כדי לוודא שהן ערות. וכל הבוקר עינב מתקשרת והטלפון שלה לא זמין. זה מלחיץ, יום צילום של איפור ושיער בלי דוגמנית זה כמובן בלתי אפשרי, ואיחור לא מתקבל על הדעת - כולם שריינו 10 שעות.
אבל קריסטינה הדוגמנית הגיעה לסטודיו בדיוק בשעה בה קבענו. שותפה שלה לקחה לה את מטען הפלאפון, הסוללה שלה נגמרה ולא היה לה איך להודיע שהכל בסדר. מפלס הלחץ ירד.
יום צילום של איפור ושיער לוקח הרבה זמן ודורש סבלנות רבה ואורך רוח מצד הדוגמנית בעיקר. כמות החומרים שנשפכים על הפנים והשיער הן בלתי יאומנו. בסיבובי האיפור והשיער הראשונים בדרך כלל מצב הרוח מצוין, ואח"כ מתדרדר והולך. זה באמת קשה לדוגמנית.
אבל קריסטינה הייתה מקסימה, האווירה על סט הצילום הייתה כיפית, והאווירה החברית השפיעה לטובה על כולם. למרות הלחץ של יום צילום גדוש שכזה, הקושי הפיזי והשעות הארוכות, החברות רק התחזקה.
היו עוד חברים שהגיעו במהלך היום לעזור: אלונה בל , שי ארז , מאיר ברקוביץ'.


חברים זו ברכה.


צילומים נוספים אפשר לראות באתר שלי:

מי רוצה לראות אותי מצלמת? לחצו על המילים הבאות-
מצלמת שער למגזין "לאישה"


לשאלות תשובות ומה שבינהן אפשר לשלוח לי אימייל: efratsb@gmail.com




שיהיה לכולנו יום מקסים, מלא חברים.

אפרת שליטא בונדי
צלמת 
050-3366786


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה